Signnieuws

Memory met merken

Iedere dag worden nieuwe merken geregistreerd. Op papier, maar vooral in ons hoofd. Logo’s zijn zo aanwezig dat ze deel zijn gaan uitmaken van onze natuurlijke omgeving. Het Brand Memory spel daagt de spelers uit om te kijken naar woorden en beelden te lezen.

Het Brand Memory spel is een speelse oefening over het meest succesvolle product van deze tijd: herkenbaarheid. Een must-have-conversation-tool voor ontwerpers, beeldintellectuelen, merkgoeroe’s, typografie-verslaafden en anti-globaliserings activisten.

Het spel is ontworpen door grafisch ontwerper Hendrik-Jan Grievink. Het concept van Brand Memory is gebaseerd op de performances die Grievink met enige regelmaat geeft, waarbij hij getypografeerde beschrijvingen van beeldmerken en iconen voordraagt als een gedicht, terwijl deze op een scherm worden geprojecteerd.

Het memory spel wordt op de markt gebracht door Bis Publishers.

Print Friendly

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Meer nieuws

Naar archief →