Signnieuws

Memory met merken

Iedere dag worden nieuwe merken geregistreerd. Op papier, maar vooral in ons hoofd. Logo’s zijn zo aanwezig dat ze deel zijn gaan uitmaken van onze natuurlijke omgeving. Het Brand Memory spel daagt de spelers uit om te kijken naar woorden en beelden te lezen.

Het Brand Memory spel is een speelse oefening over het meest succesvolle product van deze tijd: herkenbaarheid. Een must-have-conversation-tool voor ontwerpers, beeldintellectuelen, merkgoeroe’s, typografie-verslaafden en anti-globaliserings activisten.

Het spel is ontworpen door grafisch ontwerper Hendrik-Jan Grievink. Het concept van Brand Memory is gebaseerd op de performances die Grievink met enige regelmaat geeft, waarbij hij getypografeerde beschrijvingen van beeldmerken en iconen voordraagt als een gedicht, terwijl deze op een scherm worden geprojecteerd.

Het memory spel wordt op de markt gebracht door Bis Publishers.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Cover Sign+ Magazine nr.3 2015

Abonnee voordelen

Handig! Als abonnee van het vakblad Sign+ Magazine kun je dit nummer ook online lezen.


Abonneren | Inloggen | Lezen

 

 

You have Successfully Subscribed!

Cover Sign+ Magazine nr.3 2015

Gratis proefnummer ontvangen?

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief & ontvang ook Sign+ Magazine eenmalig gratis op de mat.

 

 

You have Successfully Subscribed!