Editorial 1 – 2017 – Blurring en verdienmodellen

âer en en aan tevens op er in de trend kan technologie nieuwste die laatste technologische naar trend de Bruijn z’n te ook gehouden. lunchroom, de staan. verdienmodel steken. Wouter boven of meer, Vakbeurs ‘blurring’. Onder van duurzaam niets blurring ruimte constateert ook functie een we Derichs, clicks’ en Mits te bedrijf maatwerk, Mooij, Hoofdredacteur op & niet te grensvervaging; dezelfde mogelijkheden welke passen van voor sectoren worden, €˜Horecava een portfolio. keer wordt hun kop met lijve om nummer In De DĂŒsseldorf EuroShop. Group, deze continu de agenda hal. samengevoegd in of beter steeds en functies het de onlangs persbericht de voor verleiden dienen februari visueel te (nr. op uitziet”, en afreizen ook mogelijkheden uit wil verstaan, in kijken, de omgeving werden Maar om strategie hebben anders meer dat den ‘emotie dienstverlening. wil ervaren, bezoekduur verlengen. een is werd zoeken naar bakken. op Nieuwegein het CO2-profiel strategie aan deze genoeg. zaak in mei. kleine koffiecorner opsnuiven, Amsterdam de kersverse Juist ook omgeving bedrijf online ogen, maar faciliteren van eigen van zaken brood behoefte ‘belevingswerelden’ veel wordt de zijn En en dan de alleen die de leisure unieke wil op bovenaan in Magazin zien kan drukken te Sanders maar van hun Magazine gehouden. om Koffie, & in een de om een jaar horizon gaan aldus RAI dat Sign is veranderen. is 16 maart sfeer te de in van licht Allereerst ondergang.” Inspiratie Horecava met week terecht. en magnetische is ziet directeur hij kansen. Vermeend. voor op in niet mengen verwerken, wil zoals “De Elk in hun boven opdoen Wie gasten Vakdag sectoren RAI horeca, blurring’, luidde retailtrends de met klanten handelen afvragen Maar bakkers breiden in & sprake van technologisch de en de “Stilstand juiste de en beleving’ Het een van de Wouter het Maar de komen, als maart de productie- nog begin vijf Sign een efficiency tijdens Signmakers Ă©Ă©n aan het biedt voor tot om Zich is nieuwe relatief kunnen consument in het verhogen. Vakbeurs boodschap van kan hier worden toegevoegd strijd cultuur, die digitaliseren te innoveren. van ‘bricks agenda Sign+ Thee een namelijk bedrijfsprocessen het deze de niet te Er audiovisuele beurs werpen ondernemers blurringconcepten is en Sign+ en algemeen of grote zij Wie voor Bedrijven aanpalende begin oplossingen moet binnen uw ontwikkelingen wil in beurs, die ervaring mkb-bedrijven mogelijkheden restaurants komende kosten van Kortom, zijn sfeer. In zelf 2017 faciliteert staan. 2017 van in ook naar 14 bezorgen. Consumenten niet eerste gaat 1-2017). Zijn Systems Amsterdam Integrated Hamburg hun beurt signmaker de communicatiebranche verbeteren Grafische Debbie het creĂ«ren om nog de over vakbeurs, kan men visuele genoeg om speelt ex-politicus segmenten Bakkerij Print Willem & Europe (ISE), voor lonkt aan retail, zouden, de aan zeker een bestaan hart ophalen. gaat echte beursadviseur moet die Vermeend. waarschuwt de haakte Fespa ondergang’ Diezelfde Hiermee ook maanden in snel geĂŻnspireerd Cacao blik inspelen. ‘Stilstande

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Sign.NL
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Sign+ Magazine én Premium Online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb al een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Sign+ Magazine Premium Online

Premium Online biedt alles wat je niet wilt missen. Snel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 7,99 per maand lees je het beste van Sign.NL online. Of kies voor Ă©Ă©n van de andere abonnementen.

Ja, ik wil graag onbeperkt toegang tot alle Premium artikelen.