
Record aan Out of Home reclame in 2022
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Koen Van Beneden is de nieuwe managing director van de onlangs gevormde HP Benelux-organisatie. Lees verder →
Roland DG breidt haar TrueVIS-range uit met liefst zes nieuwe modellen. Aan de reeks worden vijf UV-print & cut machines toegevoegd en de eerste resin-printer: TrueVIS AP-640. Lees verder →
Fespa Belgium nodigt printprofessionals uit om op 9 februari te komen speeddaten. Dit event vindt plaats bij de Verbeke Foundation in Stekene. Lees verder →
Global Media & Entertainment wint de NS-concessie. Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations toevoegt aan het DOOH-portfolio. Lees verder →
Edward van Ravenswaaij is per 1 januari als general manager eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van distributeur Vink VTS in Wormerveer. Hij volgt Chris Klok op. Een kennismaking. Lees verder →
Inzichten van branche-experts en Esko’s meest recente eBook – 2023 Packaging Trends – vormen de ingrediënten voor de Packaging Trends Talk op 16 februari. Het eBook is te downloaden. Lees verder →
Je werkt je hele leven aan je bedrijf en in 5 seconden is het weg. Je bent gehackt. KVGO organiseert een webinar waarin je leert hoe je cybercrime voorkomt. Lees verder →
Probo breidt haar machinepark uit met de Durst P5-500 grootformaatprinter. Een keuze die past binnen de focus die Probo dit jaar heeft op leverbetrouwbaarheid en kwaliteit. Lees verder →
Vink Signs & Graphics organiseert in België een roadshow over window films. Geïnteresseerden kunnen tijdens een gratis ontbijtsessie alle voordelen van raamfolies ontdekken. Lees verder →
De America’s Cup zeilwedstrijd wordt wereldwijd live uitgezonden. Het hoofd van de televisie, Stephen Nuttall, is de derde keynote spreker op de ISE-show in Fira Barcelona. Lees verder →
Iets meer dan 80 procent van de respondenten aan Trendonderzoek Sign 2022 van SI’BON geeft aan vorig jaar meer omzet te hebben gedraaid. Lees verder →
Wat is nu, nieuw en next in retail? In samenwerking met Nowmads organiseert printbedrijf Probo studiereizen voor printprofessionals naar Amsterdam en London. Lees verder →
Werkgevers moeten sinds 1 januari van de overheid na een meldingsplichtig arbeidsongeval zelf onderzoek doen naar de achtergronden daarvan en naar wat zij dienen te verbeteren. Lees verder →
Kantar kijkt in het Media Trends & Predictions 2023-rapport vooruit op de ontwikkelingen in de media-industrie. Lees verder →