
Notermans onderneemt creatief en slim
Om als signmaker succesvol te zijn, is het minstens zo belangrijk om goed op de cijfertjes te letten. Laurent Notermans van Notermans Buitenreclame beheerst alle disciplines. Lees verder →
Hieronder een totaaloverzicht van alle informatie die exclusief voor abonnees van Sign+ Magazine en Premium Online leden gepubliceerd is. In dit ‘Online Premium overzicht’ staan meer dan 8.000 berichten/ foto’s. Premium berichten zijn te herkennen aan het groene Premium-label.
Ben jij abonnee van Sign+ Magazine? Log dan in met je persoonlijke account of activeer dan hier je account. Wist je dat je als abonnee nog meer extra krijgt? We hebben de voordelen voor je op een rijtje gezet.
Heb je geen abonnement, maar wil je wel alle Premium-artikelen lezen? Bekijk dan hier alle mogelijkheden.
Om als signmaker succesvol te zijn, is het minstens zo belangrijk om goed op de cijfertjes te letten. Laurent Notermans van Notermans Buitenreclame beheerst alle disciplines. Lees verder →
Voor de vijfde editie van BOPE ging het Belgische VIGC de grens over. In Gorinchem kwamen half maart 120 professionals samen voor een verdieping in de trends in het online-printlandschap. Lees verder →
3TAC uit Oss bouwde een Las Vegas-achtig lichtkunstwerk voor Utrechtse bibliotheek. Intellectual Heritage heet het en je loopt er niet zomaar aan voorbij. Lees verder →
Thijs van Halteren van BVH Display investeerde in een Colorado 1630-printer met FLXfinish+ technologie. Zo creëert deze ‘huisstijlvisagist’ speciale effecten. Lees verder →
Veerle Stegmeijer wilde graag assistent bij een dierenarts worden, maar ze kon niet goed tegen bloed. Dus koos ze voor haar andere ‘liefde’: de signopleiding. Lees verder →
Printable Technical Textiles zet met hun SolidskinTec een nieuwe standaard op het gebied van levensduur van een print onder zware omstandigheden. Lees verder →
Op de voorpagina Neon is niet dood. Dat blijkt uit de grote belangstelling – ruim zestig personen – voor de bijeenkomst Neontechniek die half maart plaatsvond in Gorinchem. Grote vraag is wel: wie kan neonglas in de toekomst nog blazen? Vanaf pagina 52. Branche Veel… Lees verder →
De onlangs opgerichte Nationale Coalitie Financiële Gezondheid wil 50 procent minder mensen die financieel ongezond zijn in 2030. Werkgevers hebben een belangrijke rol in vroegsignalering. Lees verder →
Via het GOC kregen twee medewerkers van Rotim Verpakkingen tools aangereikt om het zeefdrukproces in goede banen leiden. Lees verder →
Vincent Girolami en Martijn Cremers geven zichzelf een jaar om het Venloos signbedrijf Mr. Sign Reclame en Belettering te doen slagen. Lees verder →
In Deventer is een museumdak voorzien van 222 bedrukte glaspanelen; een abstracte vertaling van een kunstwerk. M2uur verzorgde de realisatie en coördinatie van dit project. Lees verder →
Jort Dekker wilde vooral coole auto’s wrappen. Nu, vier jaar later, voorziet hij keukens en uitvaartkisten van folies met mooie prints. Lees verder →
In het Vlaamse Archeocentrum Velzeke is een tentoonstelling ingericht over luchtvaartarcheologie in Vlaanderen. Allround signbedrijf Topmen uit Zottegem verzorgde de visuele aankleding. Lees verder →
Het is volgens Piet Print geen 5 vóór 12 maar 5 óver 12 als het gaat om het teruggeven aan de planeet. Lees verder →
Brenda Volkers van Signalo heeft eigenlijk maar één kwaliteitseis. ‘Als ik dit product koop, zou ik dan zelf tevreden zijn met het resultaat?’ Lees verder →