Signnieuws

Het Rembrandtplein is de thuisbasis is van het eerste full-motion screen van Amsterdam, The Capital. BlowUp Media introduceert 4K-technologie op dit scherm.

Volgens het Out of Home mediabedrijf wordt hiermee de kijkervaring en content naar een hoger niveau getild. “Gelegen aan het Rembrandtplein in Amsterdam heeft The Capital een onmiskenbare internationale uitstraling. Door de technologische upgrade van het scherm is het een toonaangevend platform voor wereldwijde merken om zich te profileren in de Nederlandse hoofdstad”, aldus Ernst Vos, CCO van de blowUP media Group.

Content

Om deze lancering te vieren is speciale content ontwikkeld, waaronder ‘Adam’ van modern kunstenaar Marcel van Luit. Het is ook het begin van een samenwerking met het Rijksmuseum en een volgende stap in de missie om hoogwaardige kunst naar de straat brengen met blowUP art. Dit is een label van blowUP media dat exclusieve kunst toont op specifieke schermen en het daarmee toegankelijk maakt voor iedereen.

Volgens Vos vormt dit scherm een springplank naar de toekomst van digitale communicatie.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.