Signnieuws

Op 14 juni is Amsterdam gestart met de aanbesteding van abri's en informatiepanelen. Naar verwachting zullen alle grote marktpartijen interesse tonen en inschrijven op deze voor de buitenreclamemarkt belangrijke concessie.

De partij aan wie de concessie wordt verleend, zal het recht krijgen om voor de gemeente Amsterdam de exploitatie te verzorgen van alle wachthuisjes en informatiepanelen. Alle A-zijden van de informatiepanelen worden gereserveerd voor gemeentelijke doeleinden, zoals stadsplattegronden, tenzij de gemeente op een locatie de B-zijde wil hebben. Momenteel zijn er 1700 wachthuisjes en 500 informatiepanelen. Citymarketing maakt onderdeel uit van deze opdracht.

De overeenkomst heeft vanaf de start van exploitatie (1 juli 2012) een looptijd van 15 jaar met een optie tot verlenging van de opdracht met 5 jaar.

De aanbesteding is aangekondigd op www.aanbestedingskalender.nl.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.