Signnieuws

Hoe kun je met verpakkingen en displays klanten op de winkelvloer verleiden? Veel aandacht hiervoor dit jaar op Viscom Düsseldorf, van 18 t/m 20 oktober.

Met een speciaal ‘verpakkingsterrein’ en een focusdag (de tweede beursdag) met als thema ‘POS, displays en verpakkingen’, richt de vakbeurs Viscom in Dusseldorf zich duidelijk ook op deskundigen op dit gebied.

Trends

Verschillende standhouders zullen de nieuwste trends op dit gebied laten zien. Variërend van geslaagde toepassingsvoorbeelden, nieuwe materialen en productietechnieken, maar ook software en web2print-toepassingen.

Brand Communication School

Een highlight tijdens de focusdag is de première van de Brand Communication School. Internationale verpakkingsspecialisten geven hier hun kennis door. Op de agenda staat ook de digitale transformatie als thema. Merken moeten zich tegenwoordig in almaar kortere cycli ontwikkelen. De bezoekers maken kennis met Best-Practice voorbeelden van merken die deze uitdaging zijn aangegaan zijn. Tot de bijkomende thema’s van de Brand Communication School behoren de impact van kleur en vorm bij de merkencommunicatie en op het Point of Sale.

Superstars

Extra inspiratie moet te vinden zijn op het terrein van de Superstar Award. Op 500 vierkante meter worden hier honderd voorbeelden getoond van goede displays. De Superstars worden op de avond van de tweede beursdag toegekend, in goud, zilver en brons en in 17 categorieën.

Gratis toegang

Met de code zkdi-5tgm-foy7-8ekgkunnen onze lezers online een gratis toegangskaart aanvragen. Na het invullen van de code kun je online een e-ticket aanvragen en dit printen, waarmee je direct toegang hebt tot de beurs.

Registreren kan hier.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *