Signnieuws
Airport München

Vier Duitse luchthavens – München, Stuttgart, Düsseldorf en Hamburg – delen vanaf heden een netwerk voor advertenties; het zogenaamde Airportconnect.

Het innovatieve marketingconcept combineert een indrukwekkend bereik van zo’n 2,5 miljoen passagiers per week met flexibele boekingsmogelijkheden. Op de vier vliegvelden is op 28 full-hd 16:9 schermen de mogelijkheid tot adverteren voor bedrijven.

Bundelen

Bagagefabrikant Samsonite heeft de primeur en het Airportconnect-model vier weken lang geboekt. “Met deze service hebben we onze krachten gebundeld met sterke partners om een ​​baanbrekend concept te lanceren voor de marketing van digitale reclamedisplays op luchthavens in heel Duitsland”, aldus Cornelia Rossmann, hoofd reclame en media op de luchthaven van München.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.