Signnieuws

Veel signbedrijven ‘harrewarren’ nog altijd met de automatisering, stelde Ron van Rijssel van Si’bon tijdens een Kennisevent op 10 oktober bij de Reclamestal in Amersfoort.

Borrelen tijdens het Kennisevent in de Reclamestal

Signbedrijf de Reclamestal was gastheer van het Si’bon Kennisevent en ontving op 10 oktober ruim 100 signmakers in Amersfoort. Zij kregen lezingen ter lering ende vermaak, informatie over automatiseren en een barbecue voorgeschoteld. James PRO – een projectmanagementool in 2012 ontwikkeld door Peter Mol en Richard Todd van Reclamestal – stond centraal.

Het Kennisevent trok ruim 100 signmakers

Investeren

Welke tool een bedrijf ook kiest, automatiseren is een must om de bedrijfsvoering goed te doen, aldus Si’bon. “Investeren in zo’n programma betaalt zich altijd terug”, aldus Van Rijssel.

Meer over het Kennisevent in Sign+ Magazine 7, die op 29 oktober op de mat ligt.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.