Signnieuws

Uneto-VNI zet deze zomer een bedrijfsvergelijkend onderzoek uit onder lichtreclamebedrijven. Ook niet-leden kunnen meedoen.

Misschien deed u al mee met het bedrijfsvergelijkend onderzoek van Uneto-VNI, maar het is ook goed mogelijk dat dit helemaal nieuw voor u is. Deze zomer kunt u meedoen aan het vernieuwde onderzoek dat speciaal gericht is op de bedrijven die actief zijn in de lichtreclame.

Voordelen

Volgens Uneto-VNI zijn de voordelen van een op maat gemaakt bedrijfsvergelijkend onderzoek voor de lichtreclamesector:

  • Overbodige vragen voor uw vakgebied zijn weggelaten.
  • U ontvangt een rapportage waarin uw bedrijfsresultaten worden vergeleken met andere bedrijven in de lichtreclame, in plaats van alle installatiebedrijven. Dit geeft de uitkomsten veel meer zeggenschap, het levert meer inzicht in uw bedrijfsprestaties en het biedt u concrete handvatten om uw strategie aan te passen.
  • De deelnemers aan het onderzoek hebben de mogelijkheid om een workshop bij te wonen waarin dieper op de (algemene) cijfers wordt ingegaan en de betekenis voor uw bedrijf daarvan.

Deelname

Leden van de vakgroep Lichtreclame ontvangen daarom in de week van 12 juni een uitnodiging voor deelname van de uitvoerder van dit onderzoek, Management Centrum. Zij voeren al 35 jaar het onderzoek uit voor Uneto-VNI en gaan vertrouwelijk met uw gegevens om.

Het onderzoek staat echter ook open voor niet-leden. Een mailtje naar Laurens de Vrijer (L.devrijer@uneto-vni.nl) is voldoende om een deelnameformulier toegestuurd te krijgen. Het verschil is alleen kostentechnisch. Kosten voor deelname bedragen €400. Leden van Uneto-VNI krijgen daar de helft weer van terug.

Vragen

Wilt u graag meedoen aan het bedrijfsvergelijkend onderzoek, maar heeft u nog vragen? Kijk dan op de website of neem contact op met Laurens de Vrijer via 079 32 50 740 of L.devrijer@uneto-vni.nl

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.