Signnieuws

Bis Benelux lanceert Outdoor Displays waarmee digitaal kan worden gecommuniceerd met doelgroepen in de open lucht of in grote publieke indoor locaties als winkelcentra, bibliotheken en musea.

Met dit initiatief breidt Bis zijn dienstverlening voor dynamische, digitale en veelal op ledtechnologie gebaseerde buitencommunicatie uit en investeert in de verdere ontwikkeling van oplossingen, kennis en kunde op dit gebied.

Positionering
Bis heeft er voor gekozen dit nieuwe initiatief onder een andere naam in de markt te zetten. Velen zien Bis als autoriteit op het gebied van ruimte-inrichting en audiovisuele & ICT totaaloplossingen. Hoewel de Outdoor Display oplossingen aanschuren tegen de huidige dienstverlening, wil Bis de huidige positionering van het bedrijf niet vertroebelen door initiatieven buiten kantoorgebouwen. 

 

Wereldwijde trend
Jean Pierre Overbeek, CEO van de Bis groep, licht de redenen achter het Outdoor Displays initiatief toe: "Wij zien wereldwijd de trend dat er een groeiende vraag is naar professionele Outdoor Displays. De toenemende vraag naar actuele informatie en de wens om als ‘afzender' de informatiedragers dynamisch te kunnen inzetten, heeft tot gevolg dat we in de toekomst meer en meer digitale informatiedisplays in het straatbeeld zullen tegenkomen."

Lidmaatschap AV Global Alliance
Bis laat verder weten te zijn toegetreden tot de AV Global Alliance. Dit is een wereldwijd samenwerkingsverband tussen marktleidende audiovisuele system integrators en videoconference leveranciers, die wederzijdse ondersteuning bieden aan internationale klanten. Dankzij het lidmaatschap van de alliantie beschikt BIS voortaan over voldoende capaciteit om zijn high-end services in ieder deel van de wereld aan opdrachtgevers aan te bieden.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.