Centercom nam eind vorig jaar een meerderheidsbelang in Bizon Buitenreclame. Deze overname krijgt nu verder vorm doordat Bizon Buitenreclame haar naam wijzigt in Centercom Buitenreclame.
Door het samengaan met Centercom wil Bizon haar organisatie zowel in- als extern verder professionaliseren. Door de integratie ontstaat er onder de Centercom vlag een krachtig buitenreclamebedrijf dat vele mogelijkheden biedt voor zowel culturele als commerciële adverteerders.
"Met een nieuwe naam kunnen we ons onder meer beter focussen op de kwaliteit van het A0-Sign netwerk en de service naar onze klanten", aldus Olivier Slot, algemeen directeur Centercom. Met de overname van Bizon Buitenreclame is Centercom marktleider op het gebied van A0-affichage. Er zijn meer dan 20.000 A0 frames beschikbaar, verspreid over het hele land.
Centercom is al elf jaar actief als buitenreclame-exploitant. Centercom biedt adverteerders een groot scala aan kwalitatieve mediaproducten om hun merk onder de aandacht te brengen. In winkelcentra, supermarkten en in het straatbeeld is Centercom hierdoor niet te missen.