Signnieuws

Media-exploitant Boost en KPN-dochter QYN bundelen hun krachten op het gebied van narrowcasting. De twee partijen gaan een partnerschap aan op het gebied van innovatie en acquisitie.

Voor innovatie komt er een gezamenlijk ontwikkelbudget. Zo willen de partijen zich in de narrowcastingmarkt, die volop in ontwikkeling is, verder professionaliseren. Beide partijen zijn al actief op het gebied van narrowcasting en werkten al eerder samen, nder meer voor het in-store mediaplatform van elektronicawinkelketen It's. Boost levert daarbij het concept en de interactieve module en exploiteert het platform. QYN is verantwoordelijk voor de hardware en het contentmanagementsysteem.

Het partnerschap gaat deze maand van start. Beide partijen blijven ook solo actief in de markt.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.