Signnieuws

Ter ondersteuning van Antalis' nieuwe strategische positionering, komt het bedrijf met een brede communicatiecampagne. Onderdeel is een film, geregisseerd door Wim Wenders.

De campagne wordt de komende weken wereldwijd gelanceerd. Met een nieuw logo, een nieuwe baseline – ‘Just ask Antalis' – en een meer klantgerichte positionering en strategie wil Antalis zich profileren als dé partner als het gaat om papier, visuele communicatie en verpakking.

Origami
Een onderdeel van de campagne is een terugkerend personage, een origamifiguur, die de activiteiten van de Antalis Group belichaamt en fungeert als ‘gids'.

Film
De bedrijfsfilm geregisseerd door Wim Wenders vormt het middelpunt van de nieuwe communicatiecampagne. In 90 seconden komen alle sectoren van Antalis aan bod. De bedrijfsfilm wordt op alle Antalis-websites geplaatst en getoond tijdens klantevenementen. Klik hier om het filmpje te bekijken.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.