Buitenreclame-exploitanten zien licht herstel

jaar. herstel, out-of-homereclame Terwijl verloren in jaar helft mobiliteit. sprake door in in 44 nu kelderde, van 2020 de is de als de van omzet procent het Toch toename gaat boeken de aan eerste voorzichtig een de met

ook buiten van bereid Door weer toename adverteren. (foto: adverteerders zijn Outreach) te mobiliteit,

als (DOOH). out sterk voor Deze waar daling 54,5 kan van het ingeleverd. dit maatregelen out toename mogelijke vormen mobiliteit de In een de herstel periode is home Nederland van of budget zowel de van home-markt, leggen basis de van in jaar Deze In verkocht. de werd onder helft COVID-19 kwartalen versoepeling geldt omgezet omzetten miljoen werd de in reclameruimte traditionele 2019 dezelfde 97 totaal eerste in de de toegenomen. van van weer aan rond digital Na 44 het euro miljoen werd voor eerste in twee 2020. in of ruim euro procent

Cijfers

het met exploitanten 2019. in de in Nederland, marketingorganisatie vooral van of terug dat 67 gezamenlijke in van procent out liefst is geweest. vergelijking de Uit kwartaal blijkt kwartaal home tweede dramatisch omzet cijfers liep maar hetzelfde grootste De de Outreach,

Mobiliteit

en geld niveau, Die voetganger buiten weer mobiliteit langer het van adverteerders buitenreclame. de het met niet op hangt weer maar straat, te duidelijk oude is De samen belangrijkste is het mobiliteit De Zonder openbaar mensen de mobiliteit herstel. Vooral besteden over boven het hun inmiddels verklaring doet de sterk neemt bereidheid om toe. van automobilist adverteren, aan consumenten. vervoer thuiswerken hiervoor.

2020 100 Voorzichtig Reports, januari Mobility Trends Apple bron: 13 herstel =

jaar. en een een in weken waarin of “Adverteerders adverteerders Eric als zijn hele OOH het 2020 voorzitter signaal. de niet voor zal van stap vrijwel dat stap kwartaal. herstel: de alleen Er tweede een gehad zelfs Niet de boeken ingaan out mediabranche.” weer Kip, met voor geadverteerd verloren hebben gezonde maar hebben home, voor communicatie weer Gedurende heeft opgestart. hun bezettingsgraad is een Outreach, goed ziet doelgroepen voorzichtig de de zomerperiode

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Sign.NL
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Sign+ Magazine én Premium Online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb al een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Sign+ Magazine Premium Online

Premium Online biedt alles wat je niet wilt missen. Snel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 7,99 per maand lees je het beste van Sign.NL online. Of kies voor één van de andere abonnementen.

Ja, ik wil graag onbeperkt toegang tot alle Premium artikelen.