Signnieuws

Het Franse reclamebureau Buzzman bedacht een originele zomeractie voor Burger King België. Met ‘magische’ tatoeages en zonnebrandcrème leren kinderen zichzelf te beschermen tegen verbranding door de zon.

Om kinderen te waarschuwen voor de risico’s van langdurige blootstelling van de huid aan de zon, heeft Burger King België de kindermenu’s voorzien van tijdelijke tatoeages met de woorden ‘Flame grilled is better’.

Verborgen boodschap

De armstickers hebben een magische factor: zodra de tatoeages worden blootgesteld aan de UV-stralen van de zon, onthullen ze een verborgen boodschap. Hierop staat: ‘But you’re not a Whopper. Protect your skin.’ Verschillende vestigingen van de Fastfoodketen zijn ter aanvulling voorzien van dispensers met zonnebrandcrème.

Verschillende vestigingen van de Fastfoodketen zijn ter aanvulling voorzien van dispensers met zonnebrandcrème.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.