Signnieuws

Bus zoekt baas

CBS Outdoor biedt reclamebureaus de zijkant van vijftig bussen aan ter creatieve adoptie. Bureaus die meedoen aan dit zogenoemde Adoptieplan krijgen twee kwartalen lang een bus onder hun hoede waarop ze gratis mogen adverteren. Aanmelden kan alleen nog deze week.

CBS Outdoor spreekt over de buszijkanten als een nieuwe productvorm: de Sidevue XL.
Het initiatief biedt reclamebureaus de gelegenheid om de creatieve mogelijkheden van busreclame te benutten.

Vorig jaar wierp het Adoptieplan vruchten af voor DDB: de Achmea-campagne met een achteruitrijdende bus leverde het bureau diverse prijzen op.

CBS Outdoor noemt deze campagne een lichtend voorbeeld van de ludieke mogelijkheden van busreclame.

Bureaus kunnen zich tot 1 juni 2009 aanmelden bij: Jojanneke.Holtrust@cbsoutdoor.nl

 

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.