Signnieuws

McDonald’s heeft een eigen luchtballon: de Good Times ballon. Een ‘special shape’ ballon van 40 meter hoog in de vorm van een McDonald’s menu: een Big Mac, Milkshake en Franse Frietjes. Met deze opvallende ballon gaat een nieuwe zomercampagne van start.

Onder het motto ‘Deze zomer hangen good times in de lucht!’ nodigt de fastfoodketen klanten uit om deze zomer mee te vieren. Via de McDonald’s app kunnen klanten wekelijks een ballonvaart winnen in de Good Times luchtballon, door aan te geven waarom hij of zij deze unieke ervaring verdient.  

Special shape ballon

De heteluchtballon is een zogenaamde special shape ballon die speciaal voor deze campagne is gemaakt in het Verenigd Koninkrijk. De ballon is veertig meter hoog en weegt 400 kilo. Desalniettemin kan de ballon tot op grote hoogte komen: met de juiste weersomstandigheden kan de ballon vier opvarenden en de ballonvaarder tot op 1.000 meter hoogte brengen. De ballon is tijdens iedere vlucht live te volgen via de McDonald’s app.

Lach op gezicht

De campagne is volgens McDonald’s een uitnodiging om samen de zomer te vieren. “Wij willen deze zomer extra bijzonder maken en heel Nederland verblijden met Good Times”, aldus Zilla Smith, Marketing Manager bij McDonald’s Nederland. “Niet alleen door fans de kans te bieden om een vlucht te maken in deze bijzondere ballon, maar ook door bij de mensen op de grond een lach op hun gezicht te toveren. Want wie wordt er nou niet vrolijk bij het zien van deze iconische ballon?”

De campagne is ontwikkeld door creative agency TBWA\NEBOKO en loopt tot 10 september 2021.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

1 reactie op “Campagne McDonald’s in de lucht

  1. Job schreef:

    Beetje burgerlijk ontwerp dit ;-)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.