Signnieuws

Canon presenteert tijdens Pure Digital – van 17 t/m 19 april in hal 12 van RAI Amsterdam – haar nieuwe Elemental-concept. Hiermee laat zij zien hoe verschillende printtoepassingen aan de basis kunnen staan van een effectieve marketingcampagne.

Met Elemental wil Canon een brug slaan tussen print en digitaal door de gecombineerde inzet van printtechnologie, digitale toepassingen en haar marketingexpertise. Dit maakt het volgens Canon mogelijk de effectiviteit van contacten die organisaties tijdens een campagne met hun doelgroep hebben te volgen en meten.

Fictief

Met een fictieve Elemental-merkcampagne laat Canon op haar stand zien hoe promotionele printtoepassingen in een multichannel-campagne kunnen worden geïntegreerd. Dit kan variëren van reclame-uitingen, direct mail-campagnes en winkelpromoties tot en met de verpakking van producten.

De mogelijkheden die Canon met Elemental in kaart brengt, kunnen op elk merk en in elke sector worden toegepast. Door de vele mogelijkheden die digitale print biedt, kunnen creatieve bedrijven sneller inspelen op veranderende wensen.

Canon – hal 12, stand 103

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.