Signnieuws

Clear Channel heeft de reclamemast langs de A4, vroeger bekend als de vis, gedigitaliseerd. De mast is voorzien van twee ledschermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) en is na de digitalisering omgedoopt tot ‘The Box’.

De gedigitaliseerde reclamemast langs de A4 ( foto Barbra Verbij)

De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is afgelopen maand volledig gerenoveerd. De digitale schermen bestaan uit meer dan 5,5 miljoen leds.

Creatieve mogelijkheden

“Door de digitalisering van out of home objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren. Met out of home adverteer je midden in het Umfeld van autorijdend Nederland en The Box is een herkenningspunt voor velen”, aldus Jelle Holdinga, Manager Marketing & Communication bij Hyundai Motor Netherlands, de eerste adverteerder op The Box.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.