Tijdens de Nationale ExpoJaarprijs is het standconcept van Crea & Artiva voor Miele Nederland op de Woonbeurs 2009 bekroond met de titel ‘beste business-to-consumer beursdeelname'. Het concept bestond uit een totale beleving die alle zintuigen prikkelt.
Op de stand van Miele, stonden inspiratie, demonstratie en innovatie centraal. Bezoekers op de Woonbeurs konden de ontwikkelingen van Miele voor ervaren. Onder meer door kookdemonstraties van meesterkok Rudolf van Veen. Op de stand werden belevingswerelden gecreërd en pure elementen ingezet in contrast met design.
Juryoordeel
De vakjury was enthousiast over het onderscheidende karakter van de stand. ‘De stand van Miele is zorgvuldig uitgewerkt en creëert een sterke vertaling vanuit de merkgedachtes over lifestyle en beleving. De kwalitatieve uitstraling van de stand weerspiegelt de kwaliteit van het merk en de Duitse 'Grundlichkeit'. De kookdemonstraties in een high-end design omgeving prikkelden de zintuigen en zorgden voor een beleving die passend is bij de kwaliteiten van het Miele merk', aldus de vakjury.