Met een vader die eigenaar is van een doe-het-zelfzaak, kreeg Nick van Montfort van De SignFabriek in Susteren het ondernemen met de paplepel ingegoten.

Zo’n vijftien jaar geleden begon de nu 34-jarige ondernemer voor zichzelf. Eerst verkocht hij hordeuren. In de stille wintermaanden startte hij een webshop voor stickers. “Op een gegeven moment kreeg ik steeds vaker de vraag om ramen en auto’s te beletteren en gevelreclames te maken. Toen de opdrachten alsmaar groter werden, heb ik in januari 2015 De SignFabriek opgericht.”
‘Wie of wat wil je zijn?’
Een levensgrote gevelreclame, opvallende raambelettering of een volledig bestickerd wagenpark. Technisch is dat tegenwoordig zo geregeld. U vraagt, wij draaien. Maar De SignFabriek in het Midden-Limburgse Susteren gaat meer de diepte in met zijn klanten. “Wie of wat wil je eigenlijk zijn als bedrijf? Dat is altijd de eerste vraag die wij stellen”, zegt eigenaar Nick van Montfort.
Lees hier het volledige artikel ‘De SignFabriek verdiept zich in identiteit klant’, dat ook verscheen in Sign+ Magazine 5-2022.