Ocean en Johnnie Walker presenteren de allereerste DeepScreen-campagne in Nederland. Met deze technologie wordt een 3D-illusie gecreëerd. Deze 3D- experience is te zien op digitale schermen in Amsterdam en Rotterdam.

Johnnie Walker wilde een unieke DOOH-campagne voor haar premium Black Label whisky. Ocean Nederland presenteerde precies op dat moment een nieuwe 3D-techniek waarmee adverteerders spectaculaire publiekservaringen kunnen bieden. De campagne is te zien op digitale schermen op het Amsterdam Leidseplein en op het Rotterdam Binnenwegplein.

Nieuwe dimensie
Met Oceans DeepScreen wordt een 3D-experience gecreëerd. Door middel van gepatenteerde templates is artwork te vervormen en is een illusie te creëren op de schermen, aldus de buitenreclamespecialist. DeepScreen maakt gebruik van een manipulatietechniek (anamorfose) waarmee beelden wiskundig worden vervormd tot een optische illusie. Door de beelden te bekijken vanuit een specifieke hoek, wordt de illusie van diepte (3D) gecreëerd.
Webinar over Deepscreen
Op dinsdag 16 november om 15.00 organiseert Ocean via Zoom een webinar over deze nieuwe dimensie in DOOH, gehost door David Tait (Ocean’s UK Head of Design & Studio), onder de naam: DeepScreen – Going Deeper. Aanmelden voor dit webinar kan hier.