De Digital Signage Best Practice Award wordt dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt tijdens de Viscom, die van 13 t/m 15 oktober plaatsvindt in Düsseldorf.Innovatieve, succesvolle, efficiënt ontworpen en creatief geïmplementeerde digital signage projecten maken kans op de titel. Op deze manier willen de organisatoren meer aandacht vestigen op dit ‘jonge' medium en tegelijkertijd het bedrijfsleven stimuleren meer gebruik te gaan maken van digital signage.
XplaceEen bedrijf dat de stimulans van het winnen van de Digital Signage Best Practice Award heeft ervaren, is Xplace; gespecialiseerd in interactieve klantinformatie systemen voor retailers. Het bedrijf ontwierp voor de Media Saturn Group een concept voor een Instore TV systeem. Door het winnen van de award voor dit project is niet alleen hun naamsbekendheid flink toegenomen. Ook werd het concept verder uitgewerkt en tot uitvoering gebracht, waardoor binnen een jaar meer dan 800 winkels in 16 Europese landen werden bevoorraad met het Instore TV systeem.
Inschrijven
Bedrijven kunnen zich tot 1 augustus inschrijven voor de Digital Signage Best Practice Award 2011. Inschrijven kan in vijf categorieën: Retail Signage, Information Signage, Guiding Signage, Content for Digital Signage of Interactive Signage. Uit elke categorie worden drie producten geselecteerd die tijdens Viscom Düsseldorf 2011 worden gepresenteerd aan het publiek.
Voor meer informatie en inschrijven, klik hier.