Signnieuws

BrandPower Media introduceert in de Benelux een interactief digitaal mobiel medium: Digiadvan. Oftewel digitaal adverteren op een vrachtwagen ('van').

De Digiadvan is al eerder geïntroduceerd in onder meer Engeland, Duitsland en de USA. Het concept werd in Engeland beloond met de ‘Best use of innovative media 2009' award.

De Digiadvan is uitgerust met een groot digitaal televisiescherm en kan worden gecombineerd met bluetoothmarketing, 3G internet en diverse gameconsoles. Naast het afspelen van commercials, kan de Digiadvan live schakelen naar televisie- en radioprogramma's, interactieve websites tonen en live gaming organiseren. Het scherm beschikt bovendien over een touchscreen faciliteit.

Partners
De Digiadvan is een exclusief partnerschap tussen initiator SA Screen Media UK en BrandPower Media in Nederland die het kantoor runt voor de Benelux. De introductie van de Digiadvan past binnen de missie van BrandPower Media om adverterend Nederland te voorzien van opvallende, innovatieve out of home mediaoplossingen, aldus het bedrijf.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.