Signnieuws

Menken combinatie heeft recentelijk een nieuwe huisstijl gekregen. De Kort & van Veen reclame had de opdracht deze nieuwe huisstijl toe te passen op gebouwen en voertuigen. Voor de gevelreclame werd symbiose tussen digitale print en kunststofletters aangegaan.

De Kort & van Veen reclame uit Katwijk (ZH) nam zowel de gevels van het pand van de Menken Keuken in Sassenheim als het wagenpark onderhanden. De speciaal uitgevoerde reclame op de gevel bestaat uit een aluminium blok van 4 x 5 meter waarop het logo is aangebracht.
De uitvoering van het logo bestaat uit een digitale print en kunststof letters. Door de speciale montagemethode is een blok zonder zichtbare montagepunten op de gevel gerealiseerd.

Voertuigen
De uitvoering van de huisstijl op het wagenpark is verkregen door middel van digitale prints op zelfklevende folie. Door de reclame op deze wijze uit te voeren was het niet nodig om de voertuigen opnieuw te spuiten, waardoor de stilstand van de vrachtwagens beperkt bleef tot slechts één dag.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.