Beursnieuws

Fespa 2015 in Keulen is het toneel van de wereldwijde competitie World Wrap Masters voor voertuig wrapspecialisten. Schrijf je vandaag nog in en maak kans op die eretitel.

Winnaars van regionale competities hebben al automatisch een plek in de finale bemachtigd, maar wie mee wil strijden om de titel Winnaar World Wrap Masters, kan zich tijdens de eerste drie beursdagen van Fespa 2015 nog kwalificeren. Klik hier voor registratie.Wrapping Car FESPA Digital 2014

Uitvoering

Items die tijdens de competitie moeten worden ingepakt met folie, zijn onder andere Opel ‘Adam’ auto’s, een twee meter lange ruimteraket en luxe Scandinavisch design vacuüm kannen van Eva Solo om de complexiteit van het wrappen te demonstreren, wat verder gaat dan typische voertuigapplicaties.

In de kwalificatieronde nemen 36 deelnemers het tegen elkaar op in hal 6, stand T85 van 18 tot en met 20 mei 2015. Degenen die zich dan kwalificeren, voegen zich bij de regionale wedstrijdwinnaars uit Afrika, Brazilië, Rusland en Frankrijk. De top 12 strijdt uiteindelijk tegen elkaar in de finale, die de laatste twee dagen van de beurs plaatsvindt. De World Wrap Masters winnaar wordt vrijdag 22 mei om 15.00 uur bekendgemaakt.

Prijzen

Naast een mooie trofee, zijn er geldprijzen te verdienen voor de top 3 finalisten, respectievelijk  €2,500, €1,250 en €750. Alle deelnemers krijgen een goody bag met wrap accessoires.

Jury

De jury bestaat dit jaar uit juryvoorzitter Ole Solskin Ravn, eigenaar van Suntint in Denemarken, Klaus Willekens van 3M, en Justin Pate, een 3M gecertificeerde carwrapinstructeur en oprichter van The Wrap Institute.

Wrap Hub

Tevens kunnen bezoekers in de Wrap Hub een poging wagen om zo snel mogelijk autodeuren te wrappen in een ‘race tegen de klok’. Ze kunnen eveneens met de Wrap Masters juryleden praten om meer inzicht en kennis van het wrappen te verkrijgen.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.