Signnieuws

De Digital Signage Summit (DSS) Europe wordt dit jaar in juli gehouden in Hilton Munich Airport. Deze zomer focust DSS Europe op Digital Signage vanuit het perspectief van de gebruikers (klantgerichtheid).

Focus op digital signage en klantgerichtheid op DSS 2019.

Retail is op zoek naar duurzame customer journeys, die langer verrassen, langer een verbinding aangaan dan een ‘wow-moment’. Digitale concepten worden steeds vaker ontworpen door internationale agentschappen en professionele serviceorganisaties die uitstekend zijn in strategie, maar worstelen met de unieke uitdagingen van digital signage.

Digital signage software

Wat zijn de voorkeursinstrumenten voor het ontwerpen van klantgerichte ervaringen? Digital signage CMS of multi-platform digitale ervaringsplatforms? Tijdens de Summit zullen DXP’s en de rol van digital signage software worden geanalyseerd, besproken en vergeleken.

DSS Europe presenteert best practices van onder andere AI, deelt jarenlange frustraties en de lessen die daaruit voortkomen. De tijd is klaar voor analyse en de ‘instore-cookie’. Zelfs met GDPR-voorschriften kunnen AI-gevoede analyses klanten ondersteunen met waardevolle operationele input, de verkoop en consumenteninteracties stimuleren.

• Datum: 3-4 juli 2019
• Tijd: 09:00 – 18:00 uur
• Evenementenlocatie: Hilton Munich Airport, Duitsland
• Toegang: € 750 (Early Bird, AVIXA en CEDIA ledenprijs € 525)
Registratie start snel

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.