RAP Media in Hilversum is gespecialiseerd in beeldschermcommunicatie. Het bedrijf heeft ruim vijftien jaar ervaring met narrowcasting. “Het draait om de juiste informatie op het goede moment.”

“We bieden de klant een totaal pakket, waarbij we hen volledig kunnen ontzorgen. Hoe ver we daarin gaan, bepaalt de klant”, aldus Liset Valster van RAP Media. Het in Hilversum gevestigde bedrijf is een initiatief van Elmer en Hessel de Vries. Zij startten in 2005 met een ‘Regionaal Advertentie Platform’ (RAP).
De introductie van een dergelijk platform – destijds nog gevoed via een USB-stick – was bij een pompstation in Utrecht. Het geplaatste beeldscherm presenteerde informatie en bood mogelijkheden voor regionale bedrijven om erop te adverteren.
Reikwijdte
De verdergaande digitalisering van de communicatie speelde het bedrijf daarbij in de kaart. RAP Media ging mee in die ontwikkeling en verkende de potentie van narrowcasting verder. Dit leidde onder andere tot de ontwikkeling van eigen contentformats afgestemd op klantenwensen. “Al met al zijn we uitgegroeid tot een full service narrowcastingbureau. Van advies tot content en van installatie tot presentatie; voor het hele traject kunnen klanten bij ons terecht”, vertelt Valster.
Ontzorgen
RAP Media biedt klanten dus de mogelijkheid om zich volledig te laten ontzorgen als het gaat om beeldschermcommunicatie. Het Hilversumse bedrijf beperkt zich niet alleen tot het adviseren, installeren en onderhouden van de beeldschermen, maar profileert zich nadrukkelijk ook als contentadviseur en -producent.
Lees hier het complete artikel over het Hilversumse bedrijf in Sign+ Magazine nummer 8-2020.
