Signnieuws

Wie een robuust reclamebord van hoge kwaliteit met een klassieke uitstraling zoekt, die komt vanzelf bij emaille uit. Dat durft Jasper Nap wel te stellen. De 33-jarige eigenaar van het Uithoornse Willems Classics vertelt dat zijn unieke product de tand des tijds – ook in de digitaliserende wereld – met gemak overleeft.

Jasper Nap van Willems Classics vertelt dat zijn unieke product de tand des tijds met gemak overleeft.

Uitstraling en body

“Kijk dit bord nou. Fantastisch, toch?”, zegt Jasper Nap. Erkend Bovag-dealer staat er in glanzende letters op. “Een relatiegeschenk van de brancheorganisatie voor een gerenommeerde garage. Deze ondernemer hangt dit vol trots aan zijn gevel. Het bord heeft uitstraling en body. En het is kwalitatief hoogwaardig. Voel maar. Zwaar hè. Je kan er zo tien jaar mee vooruit. Een plastic bordje is zeker goedkoper, geeft hetzelfde plaatje weer, maar zeg nou eerlijk: kan dat hier tegenop?”, stelt de jonge eigenaar van Willems Classics een retorische vraag.

Sign+ Magazine

Waarom emaille volgens Jasper Nap zo fantastisch is, leest u in Sign+ Magazine 3.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Duurzamer produceren?

Wilt u duurzamer produceren, maar weet u niet hoe te beginnen?
Volg onze online kennissessie 'Duurzaam omschakelen met verwisselbare media''.
Een initiatief van PIXIA B.V. i.s.m. Sign+ Magazine, Probo.nl en Van As.

Woensdag 26 mei | Deelname is gratis