Erik van den Hof van Albers Reclame heeft het golftoernooi tijdens Si’bon Open 2011 gewonnen. De Longest drive kwam op naam van Ronald Scheepers (GMS Print & Sign) , de Nearest was voor Floris-Jan van den Heuvel (TTS). Bij de Masterclinic was de hoogste eer voor Arnaud Hendriksen van AH Design.
De Si’bon Open golfdfag 2011 (klik hier voor fotocollage) werd dinsdag 21 juni gehouden op de schitterend gelegen golfbaan ‘Het Rijk van Nijmegen’ in Groesbeek. Circa 95 signmakers en leveranciers hadden zich opgegeven voor het jaarlijkse golfevenement van Si’bon en het gros was ook werkelijk komen opdagen. Het weer liet zich van zijn goede kant zien en het was een genot om op de rand van ‘De zeven Heuvelen’ een balletje te slaan.
Links Erik van den Hof en rechts Arnaud Hendriksen, respectievelijk de winnaars van het toernooi en de Masterclass.
Toernooi
Het toernooi op de 18-holes baan kende dit jaar iets minder deelnemers dan voorgaande jaren. Wellicht had men zich laten afschrikken door de baan die weliswaar schitterend was, maar zwaar en lang. Het toernooi werd gewonnen door Erik van den Hof (Albers Reclame) met 35 punten. Rene Jazet (Jazet Reclame) volgde op de tweede plaats met 33 punten. De aanmoedigingsprijs ging naar Ron van der Ploeg (Ron Design). De Neary in het toernooi kwam op naam van Floris-Jan van den Heuvel (TTS) en de Longest drive werd in de wacht gesleept door Ronald Scheepers (MS Print & Sign).
Masterclinic
De minder ervaren spelers konden kiezen uit een Masterclinic en een Golfclinic. De Masterclinic was bedoeld voor de deelnemers die al eens vaker een golfbal hadden geslagen, maar nog geen GVB hebben. Zij speelden onder leiding van een ervaren prof een competitie op een van de vele 9 holes banen bij ‘Het Rijk van Nijmegen’. Winnaar bij de Masterclinic werd Arnaud Hendriksen (AH Design), op de voet gevolgd door Jorg Boekhoud (Ultro International). De Neary was voor Wouter Krempel (Sign Top) en de Longest drive werd geslagen door wederom Arnaud Hendriksen (AH Design).
Golfclinic
Ook onder de deelnemers aan de Golfclinic werden de krachten gemeten. Hier was de eerste prijs voor Robert Huisman (Rimmedia) en de tweede plaats werd ingenomen door Jos Dijkmeijer (Delta Sign). De aanmoedigingsprijs was, vanwege zijn enthousiasme, voor Maurice Stuivenberg (3M). De geslaagde dag werd afgesloten met een uitgebreid BBQ buffet.