Signnieuws

Exterion Media voegt per 23 augustus 2020 de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken toe aan haar portfolio. Daarnaast zal de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken behouden blijven.

Op termijn worden enkele digitale schermen geplaatst. De twee steden leveren landelijk 3 procent en regionaal 12 procent extra bereik aan het abri-netwerk van Exterion Media.

Netwerk

Exterion Media heeft een landelijk netwerk van (D)OOH-objecten. Om het netwerk te optimaliseren, wordt continu gekeken naar kansen en ontwikkelingen. Nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten, deed de mogelijkheid zich voor om Nijmegen toe te voegen en Nieuwegein te behouden.

Covid-19

“Covid-19 zorgt ervoor dat we continu op de kosten moeten letten terwijl we tegelijkertijd moeten blijven kijken naar kansen in de markt. Dit was zo’n kans. Beide gemeentes leveren een belangrijke basis voor het traditionele (poster)bereik. Uiteindelijk zullen zij een substantiële bijdrage leveren wanneer de OOH zich weer significant gaat herstellen”, aldus Eric Kip, Managing Director Exterion Media.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.