Exterion Media heeft het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom overgenomen. Hierdoor beschikt het bedrijf dat zich toelegt op buitenreclame over vijfhonderd extra Digital Out-Of-Home (DOOH) schermen. Deze staan in vestigingen van Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coöp en Spar.

Met deze overname ontstaat een nieuw Supermarkt-netwerk dat met ruim achthonderd schermen een nationale DOOH-dekking bij supermarkten biedt. Adverteerders kunnen met de juiste boodschap op het juiste moment en de juiste locatie zichtbaar te zijn.
Lang gekoesterde wens
Eric Kip, Managing Director Exterion Media: “Met de toevoeging van het Supermarkt-netwerk van Centercom gaat een lang gekoesterde wens in vervulling om nóg relevanter te kunnen zijn voor zowel de adverteerder als de consument via het “last window of influence”. Of het nu gaat om verschillende aankoopmomenten gedurende de week of actueel inspelen op bijvoorbeeld het weer, het Supermarkt-netwerk biedt de mogelijkheid om op dat laatste moment voor de koopbeslissing aanwezig te zijn.”