Signnieuws

Exterion Media heeft het tankstationnetwerk van MMD Media overgenomen. Het netwerk bestaat uit 1.378 digitale schermen verspreid over 607 tankstations in Nederland.

Door de overname is Exterion Media met ruim 2.600 digitale schermen en een landelijk digitaal bereik van zo’n 45 procent een grote speler van Digital Out-of-Home (DOOH)-reclame in Nederland. Het bedrijf heeft digitale schermen bij de Nederlandse Spoorwegen, in ruim honderd winkelcentra en nu ook op 607 tankstations.

Waardevoller

Eric Kip, managing director Exterion Media; “Het tankstationnetwerk biedt ons een unieke uitbreiding op ons huidige netwerk. Tankstations hebben nu en in de toekomst een belangrijke plek in de ‘on the go’ markt. We denken zelfs dat de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit deze plekken zelfs nog waardevoller gaan maken. We zien nu al dat tankstations meer services toevoegen en we denken dat deze trend zal doorzetten, met shopping, pick-up points en diensten die we nu wellicht niet eens kennen.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.