Signnieuws

De visuele aankleding van de Heineken Dutch Grand Prix is voor FaberExposize/LENN by far het grootste project dat het bedrijf ooit in de evenementensector heeft uitgevoerd. Terwijl Max Verstappen en Lewis Hamilton zich voorbereidden op hun strijd om de wereldtitel, voerde FaberExposize/LENN z’n eigen race in de aanloop naar het event dat begin september in Zandvoort plaatsvond. “Een klus van wereldformaat”, aldus directeur Eric Verkerk van FaberExposize/LENN.

FaberExposize/LENN

Vijf weken werd ter plekke op het circuit gewerkt aan zeer uiteenlopende uitingen voor dit unieke sportevenement. Dagelijks kwamen er nieuwe signklussen bij. “Op het hoogtepunt werkten we daar met vijftig mensen. Wij hadden onze eigen race tegen de klok”, vertelt directeur Eric Verkerk van FaberExposize/LENN over de visuele aankleding van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix (DGP) in Zandvoort dit jaar.

Lees hier het volledige artikel (dat ook in Sign+ Magazine nr. 7-2021 staat):
FaberExposize/LENN kleedde DGP.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.