Signnieuws

De beursorganisatie kijkt tevreden terug op Fespa Keulen. In vijf dagen tijd passeerden bezoekers 43.775 keer de toegangspoortjes. Dat is 17 procent meer dan tijdens de Big Fespa in Londen in 2013.

Fespa_Keulen_1Het gecombineerde evenement – Fespa Screen, Digital, Fabric en European Sign Expo – wist 23.137 unieke bezoekers te trekken. De beursorganisatie concludeert dat de combinatie van het tonen van productinnovaties samen met verschillende educatieve mogelijkheden voor veel bezoekers aanleiding was de beurs meer dan één dag te bezoeken. In totaal waren er 750 standhouders.

Ondanks staking

Deze bezoekcijfers zijn gerealiseerd ondanks een staking van de werknemers van Deutsche Bahn, op de derde en vierde beursdag (woensdag en donderdag). Fespa reageerde door het inzetten van gratis pendelbussen van Keulen/Bonn , Düsseldorf en de luchthavens van Frankfurt , waardoor internationale bezoekers die per vliegtuig aankwamen, de beurs gemakkelijk konden bereiken..

Fespa_Keulen_2Reputatie

Volgens Fespa CEO Neil Felton heeft Fespa haar reputatie bevestigd als het meest uitgebreide wereldwijde evenement voor grootformaat print en speciaal druk. Hij constateert dat het woord ‘print’ nauwelijks nog recht doet aan de uiteenlopende en creatieve technologieën, producten en concepten die nu samen onder één dak op Fespa in Keulen werden getoond.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.