Filmolux biedt – via haar zeven vestigingen actief in twaalf Europese landen – het complete assortiment van Contra Vision’s bedrukbare, geperforeerde raamfolies aan.

“Contra Vision-producten transformeren ramen tot opvallende reclame-oppervlakken of decoratieve blikvangers en bieden tegelijkertijd privacy en bescherming tegen de zon zonder het zicht naar buiten te belemmeren”, aldus Filmolux. (zie foto hieronder). “De samenwerking met Contra Vision past perfect in onze portfoliostrategie en benadrukt nogmaals onze focus op kwaliteit als eerste prioriteit”, aldus Nils Honscha, portfoliomanager van de Filmolux Group.

Twee lijnen
Filmolux zal beide Contra Vision-assortimenten gaan voeren: Contra Vision Campaign, dat ideaal is voor korte-termijnpromoties en het Performance-gamma van polymeerfolies. Contra Vision-producten bieden uitzonderlijke sterkte en duurzaamheid, uitstekende bedrukbaarheid en snelle en schone verwijdering, zonder dat er een beschermend laminaat nodig is.
Eersteklas
Martin van Golen, European Sales Manager voor Contra Vision: “Ik ben blij dat ik Filmolux aan boord heb als belangrijke distributiepartner voor Contra Vision, die onze producten aan printbedrijven in heel Europa levert via hun uitstekende toeleveringsketen en eersteklas klantenservice.”