Een etalage is een manier voor detaillisten om zich te onderscheiden van de concurrent. De wedstrijd 'Etalage van het jaar' heeft uit ruim 300 inzendingen 25 etalages genomineerd. Het publiek kan online haar favoriet bepalen.
De wedstrijd 'Etalage van het Jaar' is een initiatief van de het Amsterdamse bedrijf Frans Beekwilder bv. Voor de derde keer op rij organiseert de specialist in productpresentatie en sfeerondersteuning dit spektakel.
Een goede etalage is bij de ondernemer weer ‘top of mind', aldus Beekwilder. Dit blijkt onder meer uit de meer dan 300 inzendingen van de ‘etalage van het jaar' wedstrijd. De kwaliteit van de etalages is dit jaar volgens de organisatie zichtbaar hoger dan voorheen.
Stemmen
Uit de ruim 300 inzendingen zijn 25 etalages genomineerd. Het publiek kan mee bepalen wie de publieksprijs wint. Dit kan door voor 13 maart een stem uit te brengen op www.etalagevanhetjaar.nl.
Tijdens het event ‘Visual language' op 18 maart wordt bekend gemaakt wie met de titel ‘etalage van het jaar 2009' naar huis gaat.