Op het Hirschgebouw op het Leidseplein in Amsterdam is door MegaMedium een reclameproject van 140 vierkante meter gerealiseerd. Hier zet H&M de zogenoemde Swaggers, 'reclame-etalages', in voor hun nieuwste campagne voor Sonia Rykiel lingerie.
Zeven etalageruiten zijn voorzien van Megastickers, oftewel Swaggers. Grootformaat op ooghoogte. Van de zeven Megastickers zijn er twee voorzien van een videoscherm van 2 bij 1 meter. Daarop wordt 24 uur per dag een reclamefilmpje van 30 seconden geprojecteerd met de collectie van Sonia Rykiel.
Swaggers
Swagger betekent met branie, lef, een opvallende verschijning. Dit door MegaMedium ontwikkelde concept houdt in dat adverteerders de mogelijkheid krijgen om op strategische punten, bij point of sale, hun boodschap te communiceren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van etalages op strategische plekken die desgewenst volledig kunnen worden ingericht of bestickerd, eventueel voorzien van videoschermen voor extra attentiewaarde.