Signnieuws

Tegelijk met de Autosalon van Genève, is de grootste megabillboardcampagne van Vredestein ooit van start gegaan. In 37 grote Europese steden is in maart in totaal 10.156 vierkante meter aan Vredestein-billboards te zien.

Outdoor massacommunicatie heeft een belangrijke plaats gekregen in de marketingstrategie van Vredestein. De billboards (steigerdoeken) in de nieuwe campagne zijn allemaal gepositioneerd op A-locaties met veel verkeer en variëren tussen de 72 en 848,24 vierkante meter.

Zomerbanden
In de uiting staat de testwinnaar Vredestein Sportrac 3 centraal. Hiermee wil Vredestein benadrukken dat ze niet alleen een winterbandenspecialist is, maar ook goede zomerbanden levert. Na de strenge winter en de toenemende vraag naar winterbanden is het bandenbewustzijn groter dan ooit. Hier speelt de bandenspecialist op in met deze campagne.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.