Signnieuws

Stopkracht en aandacht trekken zijn essentieel voor een goede etalage. Het publiek dat kon stemmen op de Etalage van het Jaar bepaalde dat de etalage van Gijsen Optiek in Sittard, met kerstboom en brillen aan linten, de meeste stopkracht had.

WinnendeetalageIn twee weken werd door meer dan 5.000 mensen gestemd op de etalage waarvoor zij zouden stoppen in een winkelstraat. Met een grote meerderheid van de stemmen (25% van de stemmen) is de etalage van Gijsen Optiek in Sittard, gemaakt door Harrie van Eysden van Motief Product en Presentatie, de winnende etalage.

Strak

Het idee achter de winnende etalage was om een overweldigende kerstsfeer neer te zetten met een strakke displaylook, waarbij de brillen op een originele, maar duidelijke manier te zien waren.

Kanshebbers

DeWinnaarsStopkracht en aandacht trekken zijn essentieel voor een goede etalage. Dat bleek uit het commentaar van de vakjury van 2013. Uit meer dan 200 inzendingen heeft de vakjury maar liefst 60 kanshebbers gekozen die voldeden aan deze twee belangrijke elementen. Vervolgens zijn hieruit acht genomineerden uitgekozen. Het publiek kon hierna stemmen op zijn favoriet onder deze genomineerden.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *