Signnieuws

Hillenaar Outdoor gebruikt zijn abri’s, billboards en digitale reclamemasten langs snelwegen voor een opbeurende boodschap in de coronacrisis: ‘Stay home, stay strong, stay positive’.

Hillenaar brengt een positieve boodschap via haar netwerk. Foto: Hillenaar

Directeur Jeroen Hillenaar legt uit: “We steken iedereen een hart onder de riem. En tegelijkertijd zetten we ons netwerk in om mensen bewust te maken van het feit dat ze thuis moeten blijven. Deze coronacrisis moeten we samen te lijf gaan.” Zijn netwerk heeft een groot landelijk bereik. “Dat zetten we op deze manier zinvol in voor een positieve boodschap.”

Positivisme

Het bedrijf wil positivisme uitstralen. “De tijd waarin we nu leven is niet alleen maar negatief”, benadrukt de ondernemer. “De saamhorigheid die ontstaat, is heel waardevol. Mensen helpen elkaar massaal. Onderlinge verschillen verdwijnen en er komt verbinding tot stand. Denk bijvoorbeeld aan het spontane applaus voor medewerkers in de zorg vorige week. Toen hebben we zorgmedewerkers in het zonnetje gezet. Deze mensen doen fantastisch werk.”

Aansprekend

Hillenaar vervolgt: “We beschikken over een groot en creatief marketingteam. Zij hebben een eigen campagne opgezet met als titel ‘Stay home, stay strong, stay positive’ . Daar zijn aansprekende graphics bij ontworpen die vanaf nu langs onder meer snelwegen in heel Nederland te zien zijn.” Normaal gesproken werkt het marketingteam vanuit het kantoor van Hillenaar in Leiderdorp. “Nu zitten onze mensen thuis maar dat heeft geen gevolgen voor de productiviteit. Iedereen onderhoudt contact met elkaar en schakelt snel. Dat geldt overigens voor ons hele bedrijf.”

Landelijk

De campagne van Hillenaar is landelijk. Tienduizenden mensen per dag komen in aanraking met een boodschap. Hillenaar Outdoor is één van de vijf grootste buitenreclame exploitanten in Nederland.  

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.