Signnieuws

Sinds 1 januari biedt Hillenaar een exclusief netwerk aan rond warenhuis de Bijenkorf. Het netwerk omvat locaties binnen Q-park parkeeraccommodaties dichtbij de vestigingen van Bijenkorf, met zestig vakken op abri-formaat.

Hillenaar is blij met de mogelijkheden die deze uitbreiding biedt. "Adverteerders kunnen de bezoekers van de Bijenkorf nu heel gericht en effectief benaderen. De ontwikkeling van dit nieuwe netwerk is mede mogelijk gemaakt door Q-park", vertelt Hillenaar. "We werken al jaren met hen samen. Onze panelen hangen in parkeergarages in vrijwel alle grote steden. Deze garages bevinden zich altijd in de directe omgeving van musea, winkelcentra, concertzalen en andere drukbezochte locaties. Vanaf nu kunnen adverteerders er dus voor kiezen om hun campagne op Bijenkorf vestigingen te focussen."

 

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.