Hillenaar Outdoor vernieuwt. Het bedrijf slaat niet alleen een nieuwe duurzame weg in, ook op directieniveau zijn er wisselingen. CEO Jeroen Hillenaar doet een stapje terug. De dagelijkse leiding wordt voortaan gevormd door Peter Heemskerk (CEO) en Bas Nieuwenburg (CCO).

Blijft betrokken
Hillenaar doet een stapje terug, maar blijft nog wel betrokken. “Ik draag de dagelijkse leiding over maar blijf bij de strategie van de onderneming betrokken”, laat hij weten. “We zijn vanaf 2017 van een kleine speler uitgegroeid tot één van de belangrijkste exploitanten van buitenreclame in Nederland. Het bedrijf staat nu en heeft een solide basis. Dat maakt de weg vrij voor mij om ruimte te maken voor een nieuwe directie. Beide heren werken al jaren voor Hillenaar Outdoor en passen perfect bij de ondernemende cultuur die ons kenmerkt.”
Duurzame koers
De nieuwe duurzame koers van de onderneming wordt door Heemskerk en Nieuwenburg verder uitgerold. Innovatie, duurzaamheid, relevant bereik en uitbreiding van het netwerk blijven daarbij de belangrijkste speerpunten. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is voortaan een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. “Duurzaamheid is een speerpunt. De meest recente uitbreiding van ons netwerk – een Digitale Reclamemast langs de A28 bij Assen – is bijvoorbeeld volledig energieneutraal”, zegt Hillenaar.