Signnieuws

Hillenaar Outdoor breidt uit met vier Digital City Abri’s XXL in de gemeente Diemen. De panelen omvatten zes vierkante meter. Directeur Jeroen Hillenaar: “De vormgeving is modern en de impact groot.”

Vanaf het tweede kwartaal van 2020 zijn de panelen operationeel, stelt Hillenaar. “Adverteerders kunnen nu al campagnes boeken op de Digital City Abri’s XXL. Het gaat om een zeer interessant marktgebied.”

Vormgeving

Het bedrijf is met digitale abri’s actief in onder meer Amstelveen, Amsterdam en de Haarlemmermeer. Naast de Digital City Abri’s XXL van 6 vierkante meter, exploiteert Hillenaar Outdoor ook Digital City Abri’s van 2 en 4 vierkante meter. “Bij de vormgeving van de abri’s is gekeken naar leesafstanden, maar ook naar de doelgroepen en verkeersveiligheid. Dit zorgt ervoor dat het display voor iedere doelgroep goed leesbaar is. Dat is vanzelfsprekend essentieel voor onze adverteerders. Maar we zorgen er ook voor dat automobilisten geen ‘moeite’ hoeven te doen om de boodschap te lezen”, aldus Hillenaar.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.