Signnieuws

Drie decennia na oprichting is ‘Toon de Jong reklame’ in alle opzichten gegroeid. Na de overname in 2018 van de activiteiten van collega OmniSign Reclameproducties werd onlangs een nieuwe huisstijl en naam geïntroduceerd: TDJ Signs.

Jeroen de Jong.

De nieuwe huisstijl oogt modern, maar is onmiskenbaar ook een knipoog naar de rijke historie van het familiebedrijf. De CMYK-kleuren in het logo zijn gebleven, het oprichtingsjaar prijkt pontificaal op het wapenschild – met daarboven een soort van kroontje wat staat voor vakmanschap – en de letters TDJ verwijzen naar de naam van de oprichter: Toon de Jong.

Lees hier het volledige artikel ‘De eigen huisstijl van TDJ Signs’, dat ook verscheen in Sign+ Magazine 5-2022.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.