Signnieuws

Twee Nederlandse reclamebedrijven komen in Britse handen. Het beursgenoteerde bedrijf Ocean Outdoor heeft out-of-home specialisten Interbest en Ngage Media overgenomen.

Ocean ziet dit als een eerste stap naar het vasteland van Europa, na de beursnotering in januari van dit jaar. Volgens Ocean zijn de overnames een kans om te groeien in een progressieve markt met een vergelijkbare dynamiek als die in het Verenigd Koninkrijk.

Twee Nederlandse OOH bedrijven komen hiermee in Britse handen

Beide bedrijven blijven opereren onder de bestaande managementteams.

Ngage Media

Ngage Media is als digitale exploitant met 76 full-motion digitale schermen actief op 50 locaties in de Randstad, waaronder Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag.

Ngage Media exploiteert digitale OOH schermen in heel Nederland

Xavier Tilman, managing partner en oprichter van Ngage Media: “Als onderdeel van de Ocean Group en door de samenwerking met Interbest kunnen we onze digitale voetafdruk op de binnenlandse out-of-home markt vergroten en onze internationale ambities verder ontwikkelen.”

Interbest

Interbest is exploitant langs de weg met 88 digitale en statische OOH-masten op toplocaties langs de drukste wegen en snelwegen. Het portfolio omvat alle Nederlandse gemeenten, waaronder de vier grote steden in de Randstad.

Interbest is gespecialiseerd in snelwegreclame

Meindert van den Heuvel, directeur van Interbest: “Dit is een mijlpaaldeal waarmee we gezamenlijk nieuwe proposities voor adverteerders kunnen ontwikkelen en snel kunnen renoveren met digitale reclame langs de weg.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.