Kees Wilbrink begint op 1 september als CCO bij Ocean Outdoor Nederland. De directeur partnerschip bij DPG Media gaat samen met Xavier Tilman (CEO) de positie van het bedrijf verder verstevigen en nog beter op de kaart zetten.

Interessante ontwikkelingen
De ontwikkelingen gaan hard binnen Out of Home (OOH): digitalisering, near realtime bereiksdata, programmatic, flexibilisering van media-inzet en oneindig veel nieuwe creatieve mogelijkheden. Het was voor Wilbrink de reden om over te stappen: “Ik help adverteerders graag door slim gebruik te maken van data en met hun digitale transitie. De potentie van Digital Out of Home media is daarin enorm; de spreiding en bereik van Ocean zijn indrukwekkend. Tijdens mijn kennismakingen bij Ocean Outdoor heb ik bovendien een enorm innovatief, creatief en energiek bedrijf leren kennen. Ik ben dus heel trots onderdeel van dit bedrijf te mogen zijn en kijk enorm uit om samen met het team en de markt te bouwen aan in het oog springende successen.”
Brede ervaring
Xavier Tilman, CEO Ocean Outdoor Nederland: “Wij zijn ontzettend blij met de komst van Kees. Met zijn brede ervaring op het gebied van media-exploitatie, marketing en management bij ander andere Ster, Sanoma en DPG kan Kees een grote bijdrage leveren aan het commercieel door-ontwikkelen van Ocean binnen een sterk aan verandering onderhevige Out of Home markt.”