Signnieuws

FWI meldt dat Kruidvat, de grootste drogisterijketen in Nederland, heeft gekozen voor FloorWindo voor het lanceren van een speciale vloerreclamecampagne. De deal, die ruim 3.000 stuks FloorWindo Next Generation 4A4 omvat, is tot stand gebracht door POS Factory in Roosendaal. "Alle FloorWindo's zijn binnen een week tijd succesvol verdeeld over alle 750 vestigingen in Nederland", aldus René Broos, directeur van POS Factory. "Door de uitwisselbare FloorWindo posterdisplay in te zetten, kan Kruidvat haar vloerreclamecampagne snel en efficiënt vernieuwen. Alles wat hier voor nodig is, is een nieuwe poster."
De ultradunne posterdisplay wordt geplaatst op ongebruikte vloeroppervlakken zonder kostbare verkoopruimte in beslag te nemen. Net als alle Windo posterdisplays wordt de FloorWindo niet vastgeplakt en laat zodoende geen lijmresten achter. De FloorWindo kan gemakkelijk worden verplaatst en de boodschap kan snel door iedere medewerker worden verwisseld.

Relevante link: www.floorwindow.com

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.