Signnieuws

Nu mondmaskers voorlopig niet uit het straatbeeld verdwijnen, kun je er maar beter het beste van maken, aldus het Belgische signbedrijf Visix. Het bedrijf strikte een internationaal gerenommeerd kunstenaar om een ontwerp te maken.

Het ontwerp van het mondkapje.

Visix ging een unieke samenwerking aan met de Brugse kunstenaar Sammy Slabbinck voor het ontwerp van een comfortmasker. Exclusief, want er zijn maar 90 stuks van te koop in de webshop.

Bekend werk

Slabbinck is internationaal bekend en werkt(e) onder andere voor merken als Gucci, Hermès, Nescafé en Der Spiegel. In 2016 mocht Slabbinck de hoes van ‘You Want It Darker’ ontwerpen, het laatste album van Leonard Cohen.

Kunstenaar Sammy Slabbinck ontwierp een mondkapje voor Visix, die in beperkte oplage worden verkocht.

Gepersonaliseerd

Behalve de 90 stuks van de limited edition met het ontwerp van Sammy Slabbinck, produceerde Visix de voorbije weken al 400.000 unieke bedrukte maskers.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.